Ez fájhatott: Ceglédi Zoltán egyetlen mondattal padlóra küldte a trükkmester Magyar Pétert

Magyar Péter lehet az új Chuck Norris, aki 30 millió magyart szólít meg egy alig 10 milliós lélekszámú országban.

A Deé pincészet és a Colombre Band megmentették a magyar bormarketinget! Aki 250 palackot vásárol a Deé pincészet Hívogató névre keresztelt 2013-as pannonhalmi chardonnay-jából, annak a Colombre ott zenél, ahol az illető csak akarja. A pincészet videót is forgatott hozzá, nem is akármilyet!
A Hívogató egy 2013-as chardonnay, amit Deé János nyolc hónapon keresztül érlelt egy 225 literes fahordóban. Az alapvetően krémes jegyek vaníliával egészülnek ki a pincészet borleírása szerint. Aki pedig 250 palackot rendel belőle, megkapja ajándékba a győri illetőségű Colombre zenekart, akik beülnek a zenekari buszba, hogy ott és akkor zenéljenek a szerencsés vásárlónak, ahol ő csak szeretné.